alt

Розкриття та розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників

Початок реалізації проекту - 2013 рік

Науковий керівник: Міляєва В.Р., доктор психологічних наук, доцент, завідувач НДЛ розвитку людини Інституту психології та соціальної педагогіки, професор кафедри державного управління та управління освітою Київського університету імені Бориса Грінченка

Тема: «Розкриття та розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників»

(наказ Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 30.10.2013 № 814)

  • панорама інноваційних ідей та експериментальних проектів навчальних закладів району, присвячена Дню науки

  • індивідуальні консультування учнів, що є учасниками експерименту

  • проведення батьківських зборів з батьками учнів-учасників експерименту

  • проведення педагогічної ради з елементами тренінгу «Розвиток потенціалу вчителя»

  • засідання ініціативної творчої групи з питань реалізації експериментальної програми

  • педагогічний консиліум за результатами діагностики школярів

  • діагностика властивостей особистості, які впливають на розкриття потенціалу старшокласників

  • семінар-тренінг для підвищення професійної компетентності педагогів

P4180469765658

Rostok-logo

Початок реалізації проекту - 2005 рік

Науковий керівник: Т. О. Пушкарьова, начальник відділу менеджменту освіти і вивчення педагогічного досвіду Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, кандидат педагогічних наук, автор проекту "Росток".

Тема: "Формування та розвиток інтелектуальних здібностей учнів при вивченні предметів природничо - математичного циклу за науково - педагогічним проектом " Росток"", (наказ ГУОН від 27. 05. 2010 № 111) 

Діти, які навчаються за даною програмою, – нова генерація учнів! 

Завершення дослідно-експериментальної роботи із подальшим впровадженням педагогічної технології «Росток» у ЗНЗ м. Києва– 2014 рік

(наказ Департаменту освіти, молоді і спорту від 19. 12. 2014 № 636)


P4180490
  • Вони розкуті, самостійні, вільно орієнтуються в навколишньому світі, мають добре розвинене логічне мислення,
  • міркують взаємозв’язаними судженнями в ході монологічного повідомлення, 
  • відтворюють інформацію з елементами логічної обробки матеріалу, 


286k_190977856

  • вміють спілкуватися під час виконання групових і колективних навчальних завдань, 
  • визначають головне, 
  • самостійно роблять висновки з пояснень учителя, 
IMG_02504732jpg
  •  виконують творчі завдання, 
  • оцінюють якість навчальної роботи, 
  • знаходять і виправляють фактичні, граматичні, стилістичні помилки, 
  • використовують засвоєні способи перевірки орфограм, задач, різних дій.

Враховуючи досвід роботи вчителів у експерименті, успіхи у навчанні учнів та побажання батьків, адміністрація школи вирішила продовжити роботу у науково-педагогічному проекті «Росток», обравши тему «Формування та розвиток інтелектуальних здібностей учнів при вивченні предметів природничо-математичного циклу за науково-педагогічним проектом «Росток»».

 

 
м. Київ
03187, вул. Академіка Заболотного, 6-А
+38(044) 522-39-44, +38(044) 522-39-32
e-mail: sch286@ukr.net
Підписатися на новини

0

Всі права захищено СЗШ №286 м. Київ 2013

МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов