Одним із пріоритетних напрямків навчання учнів у школі є формування мислення, яке спирається на пошук нових ідей та творчості, створенні дослідницьких проєктів та технологічних розробок. Для реалізації таких завдань вбачаємо розвиток СТЕМ-напрямку в освітньому процесі закладу.
СТЕМ – це не лише створення окремої шкільної лабораторії, а це діяльність, яка впроваджується в увесь освітній процес школи і сприяє міжпредметній інтеграції, створенню умов для використання СТЕМ-технології у викладанні окремих предметів, коли діти моделюють, конструюють, вивчають інформаційні науки, графіку, інженерію в комплексі, а природничі науки – через проведення дослідів та експериментів.
Одними із інструментів для комп’ютерних мультимедійних засобів навчання при вивченні природничо-математичних дисциплін є інтерактивні комплекси. Ефективна робота такого комплекту дає можливість комбінувати значну кількість цікавих завдань, залучаючи учнів до активної роботи.
Нещодавно вчителі школи були учасниками практикуму по роботі зі SMART-дошками, тренер SMART компанії “ЛІТКОМ” Юхимчук Юлія