Початок реалізації проекту – 2005 рік
Науковий керівник
Т. О. Пушкарьова, начальник відділу менеджменту освіти і вивчення педагогічного досвіду Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, кандидат педагогічних наук, автор проекту “Росток”.
Тема
“Формування та розвиток інтелектуальних здібностей учнів при вивченні предметів природничо – математичного циклу за науково – педагогічним проектом ” Росток””, (наказ ГУОН від 27. 05. 2010 № 111).
Діти, які навчаються за даною програмою, – нова генерація учнів!
Завершення дослідно-експериментальної роботи із подальшим впровадженням педагогічної технології «Росток» у ЗНЗ м. Києва– 2014 рік
(наказ Департаменту освіти, молоді і спорту від 19. 12. 2014 № 636)
- вони розкуті, самостійні, вільно орієнтуються в навколишньому світі, мають добре розвинене логічне мислення;
- міркують взаємозв’язаними судженнями в ході монологічного повідомлення;
- відтворюють інформацію з елементами логічної обробки матеріалу.
- вміють спілкуватися під час виконання групових і колективних навчальних завдань;
- визначають головне;
- самостійно роблять висновки з пояснень учителя.
- виконують творчі завдання;
- оцінюють якість навчальної роботи;
- знаходять і виправляють фактичні, граматичні, стилістичні помилки;
- використовують засвоєні способи перевірки орфограм, задач, різних дій.
Враховуючи досвід роботи вчителів у експерименті, успіхи у навчанні учнів та побажання батьків, адміністрація школи вирішила продовжити роботу у науково-педагогічному проекті «Росток», обравши тему «Формування та розвиток інтелектуальних здібностей учнів при вивченні предметів природничо-математичного циклу за науково-педагогічним проектом «Росток»».