Розкриття та розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників
Міляєва В.Р., доктор психологічних наук, доцент, завідувач НДЛ розвитку людини Інституту психології та соціальної педагогіки, професор кафедри державного управління та управління освітою Київського університету імені Бориса Грінченка.
Тема
«Розкриття та розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників».
(наказ Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 30.10.2013 № 814)
Проведення підсумкової педагогічної ради з елементами тренінгу «Модель випускника як творця власного життя»Он-лайн анкетування випускників школи, які були учасниками експериментуІндивідуальні консультування учнів, що є учасниками експериментуПроведення батьківських зборів з батьками учнів-учасників експериментуПроведення педагогічної ради з елементами тренінгу «Розвиток потенціалу вчителя»Засідання ініціативної творчої групи з питань реалізації експериментальної програмиПедагогічний консиліум за результатами діагностики школярівДіагностика властивостей особистості, які впливають на розкриття потенціалу старшокласниківСемінар-тренінг для підвищення професійної компетентності педагогівПанорама інноваційних ідей та експериментальних проектів навчальних закладів району, присвячена Дню науки